Select Page

Soluții de Recording convergente

www.BlueVoice.ro

Soluții de recording convergente

Integrăm Radio, Ambiental, trunchiuri și extensii telefonice analogice, digitale și VoIP, înregistrate în orice combinație, într-o platformă unitară de management.

de ce înregistrare?

Înregistrarea comenzilor

Oferiți-le clienților Dvs. posibilitatea de a emite comenzi telefonice, înregistrând convorbirile ca dovadă pentru emiterea sau modificarea contractelor.

Tratarea controverselor

Rezolvați rapid controversele privind comunicarea telefonică ascultând înregistrările și oferindu-le spre ascultare și celeilalte părți implicate în convorbire.

Monitorizarea calității Serviciului client

Asigurați-vă că reprezentanții Dvs. respectă directivele interne și comunică într-o manieră corectă și plăcută cu partenerii și clienții.

Conformitate legală

Domeniul în care activați este reglementat din punctul de vedere al înregistrării comunicației voce?

Înregistrați apelurile, arhivați-le și stocați-le cât timp aveți nevoie.

Proof of Performance

Prestați servicii de call center?

Oferiți clienților Dvs. înregistrarea apelurilor efectuate pentru un plus de încredere în profesionalismul echipei de contact.

Evaluarea operatorilor

Motivați-vă echipa printr-o evaluare corectă!

Înregistrarea apelurilor oferă pe de o parte un instrument de evaluare obiectiv, iar pe de altă parte poate fi o bază pentru instruirea operatorilor.

Anchetă și audit

Înregistrarea apelurilor interne și externe oferă un instrument obiectiv și foarte util pentru trasabilitatea anumitor acțiuni ce pot fi supuse anchetelor sau auditurilor.

de ce înregistrare?

Înregistrarea comenzilor

Oferiți-le clienților Dvs. posibilitatea de a emite comenzi telefonice, înregistrând convorbirile ca dovadă pentru emiterea sau modificarea contractelor.

Tratarea controverselor

Rezolvați rapid controversele privind comunicarea telefonică ascultând înregistrările și oferindu-le spre ascultare și celeilalte părți implicate în convorbire.

Monitorizarea calității Serviciului client

Asigurați-vă că reprezentanții Dvs. respectă directivele interne și comunică într-o manieră corectă și plăcută cu partenerii și clienții.

Conformitate legală

Domeniul în care activați este reglementat din punctul de vedere al înregistrării comunicației voce?

Înregistrați apelurile, arhivați-le și stocați-le cât timp aveți nevoie.

Proof of Performance

Prestați servicii de call center?

Oferiți clienților Dvs. înregistrarea apelurilor efectuate pentru un plus de încredere în profesionalismul echipei de contact.

Evaluarea operatorilor

Motivați-vă echipa printr-o evaluare corectă!

Înregistrarea apelurilor oferă pe de o parte un instrument de evaluare obiectiv, iar pe de altă parte poate fi o bază pentru instruirea operatorilor.

Anchetă și audit

Înregistrarea apelurilor interne și externe oferă un instrument obiectiv și foarte util pentru trasabilitatea anumitor acțiuni ce pot fi supuse anchetelor sau auditurilor.

Toate facilitățile necesare, într-o interfață Web

Z

Înregistrare Manuală sau Automată

Mod de înregistrare configurabil pentru fiecare linie.

Z

Ascultare direct în interfață

Ascultare convorbiri în desfășurare și înregistrări prin player încorporat în interfața Web.

Z

Date complete de identificare apel înregistrat

Număr local, număr distant, durata și direcția convorbirii, data și ora începerii convorbirii

Z

Modul avansat de filtrare a listei de înegistrări

Filtrare după numărul local sau distant, în format complet sau parțial, după dată, direcție, durată, sau orice combinație a acestor criterii.

Z

Instrumente pentru lucrul în echipă

Adăugare de note text la înregistrări. Transmitere înregistrări prin e-mail direct din interfață. Acces partajat la înregistrări.

Z

Arhivare manuală și automată

Arhivare manuală cu filtrare prealabilă a înregistrărilor pentru Proof of performance și arhivare automată programată pentru backup.

Z

Raportare avansată

Rapoarte pre-configurate pentru apelurile înregistrate, activitatea utilizatorilor în interfață și evenimente de sistem.

Z

Alertare flexibilă

Alertare prin e-mail la producerea oricăror evenimente sau combinații de evenimente de sistem, de utilizare sau legate de apelurile înregistrate.

Z

Sistem de acces multi-level

Interfețe separate pentru utilizare și administrare. Drepturi de vizualizare, ascultare, sau ștergere a înregistrărilor acordate utilizatorilor pentru fiecare linie sau grup de linii.

Mai mult decât înregistrare – SOLUȚII

Arhitecturi distribuite

————-

Realizăm soluții personalizate de înregistrare, adaptate la arhitectura sistemului telefonic existent.
Astfel, accesul la înregistrările din mai multe sucursale distribuite se poate face în mod centralizat, prin interfața Web.

Continuitate programată

————-

Sistemele de înregistrare fizice sau virtualizate oferă instrumente de backup rapid și pot fi integrate în soluții cu disponibilitate avansată prin mecanisme de tip „HotSpare” sau cu diverse grade de redundanță.

Integrare Enterprise avansată

————-

Soluțiile noastre de înregistrare construite pe tehnologie BlueVoice permit integrarea la cerere cu sisteme și aplicații enterprise de Stocare, Securitate sau de Management de rețea